Kde: Rozhledna Bohušův vrch u Plané Bezdružická, Planá 34815
GPS: 49.86651455N, 12.75311399E

Rozhledna je volně přístupná

Autem

Planá leží na silnici č. 21 vedoucí do Chebu. Z dálnice D5 sem dojedete pohodlně, pokud sjedete na exitu 128 na Nové Hospodě.

V Plané dojedete k areálu nemocnice a odtud pokračujete dál prudkým kopcem směrem na Konstantinovy Lázně a Bezdružice. Za Planou odbočíte na Otín a hned za křižovatkou je již sjezd na rozhlednu.

Vlakem

V Plané se nachází vlakové nádraží, kterým prochází důležitý železniční koridor z Plzně do Chebu. Vlakem sem dojedete velice pohodlně prakticky z jakéhokoliv koutu republiky.

Autobusem

Díky důležité regionálí vlakové stanici jezdí do Plané také řada autobusových spojů, které sem sváží lidi ze širokého okolí.

Na kole

Následujte cykostezku 2206, která vede z Plané kolem nemocnice do Otína. Za odbočkou na Otín jen sjedete k rozhledně.

Pěšky

Jděte po modré turistické značce, která vede od železničního nádraží centrem Plané přes autobusové nádraží. Nakonec Vás čeká krátký prudký výstup lesem až k rozhledně.